Nieuws

Klantdata: Retailers boven op een berg goud

MCR_Restyle_Blog6Foto1.jpg01 mrt Veel retailers en horecabedrijven hebben veel klantendata verzameld zonder dat deze wordt benut. Omdat men heel druk is met de werkzaamheden van alledag komt men er niet aan toe deze gegevens te ... lees verder

Behaal je het omzetdoel op de gewenste winkellocatie?

MCR_Restyle_Blog5Foto1.jpg27 feb Ben je van plan een nieuwe winkel te openen? Ga eerst na wat je omzetdoel is en bepaal aan de hand daarvan de locatie. Hoeveel omzet heb je nodig en waar kun je dat behalen? Het lijkt logisch, ... lees verder

Is er genoeg marktruimte voor je winkel?

MCR_Restyle_Blog4Foto1.jpg15 feb Daalt je omzet of is er zoveel vraag naar je product dat je winkelruimte tekort komt? Wat voor actie neem je dan? In beide gevallen is het zinvol om eerst te berekenen hoeveel marktruimte er is ... lees verder

Wat geven consumenten uit in jouw branche?

MCR_Restyle_Blog3Foto1.jpg05 feb Hoe hoog is je omzet? Komt dat bedrag overeen met de consumptieve bestedingen in je branche? Hoeveel euro’s besteedt de consument aan producten of diensten die jij verkoopt? Hoe meer je weet over ... lees verder

Concurrentieanalyse: onderzoek de invloed van je concurrenten

Concurrentieanalyse MCR Retailminds.jpg21 jan Wil je weten welke invloed concurrenten hebben op de grootte van je verzorgingsgebied? Met behulp van een concurrentieanalyse maak je inzichtelijk waar directe en indirecte concurrenten zijn ... lees verder

Weet jij wie je klant is?

MCR_Restyle_Blog1Foto1.jpg10 jan Ben je eigenaar van een winkel of horecaonderneming? Dan is het belangrijk dat je weet wat het verzorgingsgebied van je onderneming is: waar komen de klanten die jouw zaak bezoeken vandaan? Wie ... lees verder
Scroll naar boven