Expansie

Het hoogste doel dat u ongetwijfeld voor ogen heeft voor uw formule, is het uitrollen van zoveel mogelijk succesvolle vestigingen. Zo kunt u een optimale marktdekking realiseren voor uw branche. U zit echter met de vraag welke locaties geschikt zijn voor een nieuwe winkel. MCR Retailminds ondersteunt u graag om de antwoorden te vinden.

Aan een goede expansie gaat een duidelijke strategie ten grondstag. Deze strategie wordt gevormd op basis van vooraf onderzochte, maar ook onderling afgesproken parameters. Voor het zoeken naar parameters kunt u gebruikmaken van onze online applicaties, zoals: de Quickscan, de Distributieve Analyse en de Exclusieve Gebieden Analyse. Wij raden u echter in het bijzonder aan het Witte Vlekkenplan door ons te laten uitvoeren, om in kaart te brengen in welke gebieden ruimte is voor een vestiging van uw formule, ofwel waar zich exclusieve gebieden bevinden. 

Lees meer over het Witte Vlekkenplan

Gratis demo en cursus online applicaties

Bij elke online applicatie hoort een gratis demo en cursus. Wij leggen u graag helder uit hoe onze tools werken. Wanneer u besluit een abonnement te nemen, kunt u ons na de cursus uiteraard zo vaak als u wenst bellen om advies voor uw locatieonderzoek.

Vraag naar meer informatie ▸
Scroll naar boven